Jokainen brändi ansaitsee omannäköiset kuvat

Hoidetaan valokuvaus luovasti, täsmällisesti ja vaivattomasti

Sinä saat kuvat:

Tiesitkö tämän TikTokista?

Yli 18v käyttäjät Suomessa

1,5 miljoonaa suomalaista käyttää jo Tiktokia

Sovellus tiedonhaussa

50 % tuotehauista USA:ssa aloitetaan Tiktokista

Avauskerrat päivässä

Tiktokin käyttäjä avaa sovelluksen keskimäärin 19 kertaa päivässä

Valokuvat sopivat sinulle, esimerkiksi, jos

Miten valokuvaus-prosessi etenee?

Miksi Höyrymedia?

Yli 100 000 otettua valokuvaaa

Luovuus + täsmällisyys

Kaupallinen ymmärrys

Ydinpalvelut

Valokuvapankki S

alkaen
1000€
  • 15 valmista valokuvaa
  • 1 kuvauspävä
  • Valaistus / salamat
  • Tarvittaessa drone
  • Tarvittaessa mallit

Valokuvapankki M(suosituin)

alkaen
2500€
  • 50 valmista valokuvaa
  • 1 kuvauspävä
  • Valaistus / salamat
  • Tarvittaessa drone
  • Tarvittaessa mallit

Valokuvapankki XL

alkaen
4000€
  • 100 valmista valokuvaa
  • 1-2 kuvauspävä
  • Valaistus / salamat
  • Tarvittaessa drone
  • Tarvittaessa mallit

Tyytyväisiä valokuvauksen asiakkaita

Case Aisti

Case Liikku

Case IGL-Technologies

Case SOL

Usein kysytyt kysymykset

B2C-puolella bränditunnettavuuden kasvatus on paras tapa olla alustalla. Myyntiäkin todennäköiseti tulee, jos tuote on edullinen ja helposti ostettava. #tiktokmademebuyit tagilla alustalla on 46 miljardia näyttökertaa, eli alustalla liikkuu myös oikeita ostajia.

Arvokkaammilla tuotteilla lisämyyntiä tulee, jos niillä on selkeä kohderyhmä, kuten sähköpyörät.

B2B-puolella rekrytoinnin helpottaminen ja työnantajamielikuvan parantaminen on paras tapa olla kanavassa.

Myyntiäkin sieltä voi saada, mutta TikTok ei ole mikään tuote-esittelyjen ostosTV-kanava. Bränditunnettavuuden kasvamisen seurauksena kauppaakin todennäköisesti tulee 6kk aikajänteellä, mutta sen ei kannata olla ensimmäinen tai ainoa tavoite.

Markkinoinnissa prosessi voittaa aina projektin. Siksi suosimme toiminnassamme jatkuvaa yhteistyötä yksittäisen kampanjan sijaan.

Tuloksia voi odottaa 4-6k säteellä orgaanisella sisällöntuotannolla. Kampanjoilla voit saada pikavoittoja muutamassa viikossa, mutta tekemistä emme rakentaisi kampanjoiden varaan.

Jos hinta sidottaisiin esimerkiksi näyttökertoihin, voisimme tuottaa vain viraalivideoita, jotka saisivat miljoonia näyttökertoja. Pelkästään näistä ei kuitenkaan ole liiketoiminnallista hyötyä vaan seassa on hyvä olla myös konvertoivampaa sisältöä, joka saa vähemmän näyttökertoja. Tämä on ensisijaisesti sinun etusi.

TikTokkia käytetään keskimäärin 95 minuuttia päivässä, eli eniten kaikista somealustoista.

TikTokissa voit saada nollalla seuraajalla satoja tuhansia näyttöjä ilman mainosrahaa, koska alustalla 99% sisällöstä suositellaan katsojalle. Hyvä alustanomainen sisältö ratkaisee voittajat alustalla.

Alusta on vielä tuore, joten kilpailu yrityspuolella on vähäistä. TikTok-tyylisen lyhytvideo-sisällön voi kierrättää myös muihin kanaviin. Se mikä toimii Instassa ja Facessa ei toimi TikTokissa, mutta se mikä toimii TikTokissa, toimii kaikkialla muuallakin.

TikTok on maailman kasvavin some-alusta jo useana vuonna putkeen. Jo 2021 se oli maailman katsoin verkkosivusto. Kyllä katsotumpi kuin Google.

Meillä on suorat kontaktit TikTokkiin, TikTokissa onnistuneisiin yrityksiin, sekä suuriin vaikuttajiin. Täältä saamme sisäpiiritietoa, millainen sisältö toimii nyt parhaiten. Tätä ei löydy Googlesta. Meillä on henkilökohtaisella tasolla neljän vuoden kokemus alustasta ja ymmärrämme Business Tiktokista todennäköisesti enemmän kuin kukaan muu Suomessa.

Analyysimme mukaan TikTokissa firmat jakaantuvat kahteen leiriin. Isoihin onnistujiin ja kädenlämpöistä materiaalia tuottaviin väliinputoajiin. Me haluamme viedä sinun yrityksesi tämän boomerien kuolemanlaakson paremmalle puolelle onnistumaan isosti.

Näyttökerrat ovat TikTokissa halpoja. n. 100 000 näyttökertaa maksaa n. 100€ maksetulla mainonnalla. Kuka vaan voi ostaa niitä, mutta niistä ei ole hyötyä, jos video skipataan sekunnin jälkeen. Me teemme sisältöä, mitä halutaan katsoa. Mainonta on lisätyökalu kokonaisuuteen, ei kivijalkamme.

Jos kohderymäsi on alle 35 vuotiaita, he ovat jo siellä. Vuoden 2023 aikana suurempi joukko ihmisiä siirtyy alustalle, joten nyt on hyvä aika rakentaa asema, kun vanhempi ikäpolvi tulee. Ja he tulevat kuten Instagramin, Facebookin ja Youtuben kanssakin kävi. 

Onko sinulla halu kokeilla kokeilla uutta alustaa, mutta et ole täysin varma millaista sisältöä sinne pitää tehdä? TikTok ei ole tuote-esittelyyn tehty OstosTV vaan kanavalle pitää tuottaa alustan näköistä sisältöä ja me olemme erikoistuneet tähän.

Jos TikTokkiin haluaa tosissaan lähteä siihen kannattaa budjetoida vuositasolla 30 000 – 50 000 €. Yksittäisiä kampanjoita saa muutamilla tuhansilla, mutta pelkästään niiden varaan emme tekemistä rakentaisi, jos haluat oikeasti onnistua kanavalla.

Voimme hoitaa TikTokin avaimet käteen periaattella niin, että se vie muutaman tunnin kuussa sinun aikaasi tai jos haluat ottaa aktiivisempaa roolia ja esimerkiksi kuvata markkinointitiimisi kanssa sisäisesti, sekin onnistuu.

Jos TikTokkiin haluaa tosissaan lähteä siihen kannattaa budjetoida vuositasolla 30 000 – 50 000 €. Yksittäisiä kampanjoita saa muutamilla tuhansilla, mutta pelkästään niiden varaan emme tekemistä rakentaisi, jos haluat oikeasti onnistua kanavalla.

Voimme hoitaa TikTokin avaimet käteen periaattella niin, että se vie muutaman tunnin kuussa sinun aikaasi tai jos haluat ottaa aktiivisempaa roolia ja esimerkiksi kuvata markkinointitiimisi kanssa sisäisesti, sekin onnistuu.

Kasvot eivät ole pakollisia. Pandan TikTokin rakennamme täysin maskotin ympärille. Myös täysin kasvottomia esimerkkejä maailmalta on, kuten @Ryanair
Meillä on iso joukko innokkaita esiintyjiä takataskussa, jotka edustavat tarvittaessa brändiäsi puolestasi.

Meillä on Suomen kattavin itse kasattu lista suomalaisista yrityksistä TikTokista. Sieltä löytyy esimerkkejä onnistujista, sekä tyhjiä toimialoja on vielä todella paljon.

Markkinajohtajaksi pääset monella alalla vain tulemalla paikalle. Varaa tapaaminen ja kerromme näkemyksemme kentästä. Jos Suomen kenttä on tyhjä, etsimme esimerkit globaalista markkinasta.